Vizuális pitch a Magnet Bank székházában

A Palantír Film Alapítvány a Női sokszínűség képei projektjének keretében 10 hónapon keresztül tartó vizuális kommunikációs képzést tartott, ahol 21 szervezettel dolgozott. Kifejezetten női érdekérvényesítő szervezetek számára hirdettük meg a képzést. A jelentkezők közül azokat a szervezeteket választottuk ki, akik munkájukkal társadalmi problémákra kínálnak innovatív megoldásokat.  A cél az volt, és most is azt tartjuk fontosnak, hogy a szervezetek által képviselt ügyek láthatóvá váljanak, ezáltal a problémákra adott válaszok is elérhetők legyenek. Az elmúlt időszak fontos és közös eredményeket hozott: megismerkedtünk egymással, a képzési alkalmakon nem csak saját projektünkön, hanem a többiekén is tudtunk gondolkodni, azt értékes hozzászólásokkal fejleszteni, nagyon sok új ismeretre tettünk szert és azonnal alkalmaztuk is azokat. Az egyik legfontosabb eredmény mégis az, hogy mindnyájan sokkal tudatosabbá váltunk, határozottan képviseljük az ügyeiket. Akár nyilvánosan is. A szervezetek 2016. március 1-én nyilvános pitchen mutatták be projektjeiket vizuális eszközökkel.

A szabályok

Egy-egy szervezetnek 3 perce van a bemutatkozásra. Ez alatt kell szervezetét, saját magát és projektjét bemutatnia. A prezentáció után 5 perces kérdés-felelet következik, ahol bárki feltehet kérdéseket a pitchben elhangzottakkal kapcsolatban.

Szpotok

Fotók

Videó beszámoló a Romedia Foundation jóvoltából

NCTA_tamogato_es_lebonyolito_logosor[1]

MegosztomShare on Facebook


Vissza